Huisregels

Bij het aangaan van de huurovereenkomst gelden onderstaande huisregels. Een geprint exemplaar van deze huisregels treft u aan in de door u gereserveerde ruimte(s).

  • In overleg kunt u tot een half uur van te voren de door u gereserveerde ruimte betreden.
  • De beheerders maken de ruimte naar uw wensen in orde. Mochten er extra tafels en stoelen nodig zijn overleg dan met de beheerders. Het is niet toegestaan tafels en stoelen uit andere ruimtes te halen zonder toestemming.
  • Het overige meubilair in de ruimtes mag niet zonder overleg met de beheerders worden verplaatst.
  • Bij gebruik van de beamer dient u deze in de pauzes uit te schakelen.
  • De ramen en lichtkoepels mogen alleen worden geopend wanneer alle radiatoren uit zijn.
  • Flip-over papier alleen beschrijven op de flip-over zelf, dus niet op tafels, stoelen, of ander meubilair en ook niet op muren of vloeren.
  • Bij het verlaten van de ruimte dient u eventueel verpakkingsmateriaal en gebruikte papieren zelf mee te nemen of in overleg af te geven.
  • Na gebruik van de ruimte moeten alle radiatoren, verlichting en eventuele apparatuur worden uitgeschakeld.

Het niet nakomen van bovenstaande huisregels kan tot gevolg hebben dat extra kosten in rekening worden gebracht.