Algemene Voorwaarden en annuleringstermijnen

Opties
Vrijblijvende opties zijn in principe niet mogelijk. In incidentele gevallen kan hiervan worden afgeweken. Neem hiervoor altijd eerst even contact met ons op.

BTW en Reserveringskosten
• Géén BTW over de huurprijzen van de zalen en praktijkruimtes.
• Géén reserveringskosten.

Indexatie huurprijzen
• Onze huurprijzen worden jaarlijks aangepast volgens de consumentenprijsindex (CPI)

Verhuur vergaderzaal of trainingsruimte per dagdeel
Vergaderzalen en zalen voor cursussen en trainingen of lezingen kunnen in het ‘Centrum van Alphen’ uitsluitend per dagdeel worden gehuurd. Praktijkruimtes kunnen per uur worden gehuurd.

Vergaderlocatie ‘Centrum van Alphen’ is geopend van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 18:00 uur en gaat uit van de volgende dagdelen en tijden:*

• Ochtend van 8:00 uur tot 13:00 uur
• Middag van 13:00 uur tot 18:00 uur

De zalen worden indien mogelijk tot 15 minuten voor aanvang beschikbaar gesteld, tenzij anders overeengekomen. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een of meerdere zalen door een andere partij is gereserveerd en eindtijd en begintijd van de dagdelen elkaar overlappen. In dat geval verzoeken wij u indien van toepassing eind- en/of begintijd van de bijeenkomst aan te passen en ons in de gelegenheid te stellen de opstelling in de ruimte te wijzigen. Indien u zonder overleg eerder dan 15 minuten vóór aanvang van de afgesproken tijd gebruik maakt van een ruimte zullen wij deze extra tijd eveneens in rekening brengen.

Voorwaarden bij annulering zaal
Als u bij ons een zaal huurt bent u gebonden aan annuleringstermijnen. Bij annulering buiten de annuleringstermijnen brengen wij € 35,- (Excl. BTW) administratiekosten in rekening.

Annuleringstermijnen zalen
• 25 % van de huurprijs bij annulering tussen 6 en 8 weken voor aanvang
• 50 % van de huurprijs bij annulering tussen 4 en 6 weken voor aanvang
• 75 % van de huurprijs bij annulering tussen 2 en 4 weken voor aanvang
• 100 % van de huurprijs bij annulering tot 2 weken voor aanvang

Voorwaarden bij annulering praktijkruimte
Als u bij ons een praktijkruimte huurt bent u gebonden aan annuleringstermijnen. Annulering buiten deze annuleringstermijnen is kosteloos.

Annuleringstermijnen praktijkruimte
• 25 % van de huurprijs bij annulering tussen 8 en 14 dagen voor aanvang
• 75 % van de huurprijs bij annulering tussen 2 en 7 dagen voor aanvang
• 100 % van de huurprijs bij annulering tot 24 uur voor aanvang

Catering
In combinatie met het huren van een vergaderzaal of trainingsruimte kunt u een lunch of tussendoortje bij ons reserveren. Ook is het mogelijk om uw training of meeting af te sluiten met een hapje en een drankje en kunt u met maximaal 60 personen bij ons terecht voor een informele bijeenkomst of receptie voor de op onze website vermelde bedragen. Bij voedselallergieën en dieetwensen wordt een meerprijs in rekening gebracht. In voorgaande gevallen dient u tijdig, doch uiterlijk 24 uur vóór aanvang het aantal te verwachten personen én eventuele voedselallergieën en dieetwensen aan ons door te geven. Eventuele wijzigingen kunt u kosteloos tot uiterlijk 24 uur vóór aanvang aan ons doorgeven. Het is niet toegestaan om een externe cateraar in te schakelen of zelf de catering (koffie, thee, lunch) te verzorgen.

Aansprakelijkheid
Vergaderlocatie ‘Centrum van Alphen’ is niet aansprakelijk voor schade of diefstal aan eigendommen die al dan niet in overleg met de beheerders zijn achtergelaten. Bij schade aan het meubilair en/of apparatuur die eigendom zijn van het ‘Centrum van Alphen’ die tijdens de huurperiode is veroorzaakt is de huurder aansprakelijk.

Hoewel we zoveel mogelijk rekening houden met dieetwensen en/of voedselallergieën aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele allergische reacties die al dan niet het gevolg zijn van door ons of door derden op onze vergaderlocatie aangeboden etens- en/of drinkwaren.

Klik hier voor onze huisregels.

Privacy

Klik hier voor ons privacyreglement!